Udrea vrea sa tina turistii romani in Gradina Carpatina
Adaugat in categoria: Oferte la data de 4 Jan 2011
Ministerul Turismului foloseşte brandul de ţară, construit pentru promovare externă, să-i convingă pe români să nu mai plece în vacanţă în alte ţări.
După eşecul de anul trecut în convingerea turiştilor străini să viziteze România şi scandalul creării brandului de ţară, Ministerul Turismului a schimbat strategia pentru acest an, şi s-a orientat, cel puţin pentru început, către piaţa internă, direcţionând 2 milioane de euro pentru a-i convinge pe români să îşi facă vacanţele în Grădina Carpatină, şi nu prin alte grădini, scrie Jurnalul naţional.
Ministerul a declanşat procedurile pentru achiziţionarea de spaţiu publicitar pe televiziuni şi radio în perioadele aprilie-iunie şi septembrie-decembrie, suma estimată ajungând la aproximativ 2 milioane de euro, bani proveniţi din fonduri europene.
Ministerul a stabilit şi portretul robot al românului pe care ar vrea să-l lege de Gradina Carpatina: tVârsta cuprinsa între 18 şi 65 de ani, să fie din mediul urban, să aibă venituri medii şi cel puţin studii medii.
Taguri: fonduri europene, publicitate, turisti, udrea
|